måndag 24 september 2012

Gröt

En helg utan speciellt mycket att tillföra! Har arbetat den större delen av helgen, kvällspass allihopa. Vilket iofs betyder hemma och träffa barnen och kärleken på fm, vilket är trevligt! Lördagen bestod i regn regn regn:-( Spenderade då timmarna före jobb i köket och fixade mat och bakade. Till mig blev det Lax i ugn med ett täcke av riven pepparrot, cream fraiche, grädde och kryddor! Riven kokt blomkål till det. Fantastiskt gott att äta på jobbet sen en lördag kväll!!!! Tyvärr tror jag att jag missade att fota!

Idag blev det till att simma 3000 m. Mycket jag vet, men jag simmade 2000 m först och sen satt jag i bubbelpoolen 1 timme, sen tog jag 1000 m till. Nu känns det toppen i kroppen, fortfarande piggelin! Har fortsatt baka och laga mat hemma på kvällen. Har en plåt med fröknäcke i ugnen.... Ser jag fram emot med lite brieost..... :-)

Frukosten bestod i morse av LCHF gröt, jag var mätt visserligen i 6 timmar men det var bara för mycket! Blandade 2 ägg grädde lite mandelmjöl, vanilla pulver och kanel. Det var gott men FETT!!
Mega tråkigt blogginlägg men shit happens!