torsdag 20 september 2012

Torsdag!

Blev ett värde på hela 4,8 i morse på ketonerna och blodsockret låg på 3,8. Det ultimata keton värdet, då man förbränner som bäst, ligger på 1,5-3,0 så jag låg för högt i morse men det bådar gott för jag ska på kräftskiva med jobbet ikväll :-) Då har jag lite att gå på MEN jag känner mig själv allt för väl så jag vet jag kommer hålla igen iaf!
Urusel bild men men...
 
Blev en vända på ca 6,3 km igår och jag klarade det på 39 minuter. Kändes bra hela repan igår. Så det är bara att fortsätta jobba på till nya mål, vilket jag inte har just nu.... Känns lite tomt visserligen men samtidigt skönt att "bara" träna för nöjets skull :-) Nu laddar jag med en celsius för  en skön promenad. Ingen löpträning idag.

Blir ett brödbak idag till min kära familj... De älskade min hemma bakade tekakor förra veckan! Eller ja, barnen iaf, maken var kanske inte exakt lika begaistrad!