måndag 19 november 2012

Måndag

Första dagen på veckan har börjat bra med mat och träning!
Efter vikt (68,2) och ketos (0,3)  koll på morgonen blev det en stor kopp te, kanel bröd med bregott och gräddost vid 8:30 ca. Drog en apelsincelsius oxå. Mätt länge! Åt inte förrens kl 14:30 sen, 3 kokta ägg med majonäs och dill, en halv celsius till och en liter vatten eftersom det var simning på g. Simmade ca2,4 km på 55 minuter när barnen hade simträning med klubben. Passade perfekt på ledig dag! Kände mig grymt pigg i vattnet! Drog en liter vatten till och en proteinshake (low carb) i bilen hem. Det sista har jag ätit nu, LCHF gröt med grädde och hallon till. Och en liter vatten igen. Shit vad jag dricker vatten :-)

Kanske ett tråkigt inlägg men har en bra mat och träningskänsla i kroppen iaf.

Annars har jag bakat till fika på lördag då jag och T fyller år, saffransmuffins och tigerkaka. Fortsätter bakandet imorgon. Med LCHF fika och rulltårta.

3 to do:
  • baka färdigt
  • jogga/promenad
  • fönstershoppa på Intersport