torsdag 15 november 2012

Nu är det dags!

Usch. En vecka sedan sist. Skäms på mig. Men det är dags att berätta vad som håller mig borta :-)

Detta!

Man har gpskordinater och letar en burk och ska skriva sitt nickname på en logg. I stora drag är det så. Faktiskt. Men det är inte alltid så lätt som det låter. Terrängen kan vara svår, gps kan hoppa hejvilt, man kanske måste lösa en gåta eller ett problom innan man får kordinaterna. Kanske man måste ta en stege, en båt eller krypa i en tunnel för att hitta den där dosan. Eller man kanske måste klättre på en bro, klura ut flera delsteg eller åka flera mil!! Det är otroligt kul!!! I helgen har vi, tillsammans med 2 cachare till, löst många ?, alltså mysteryn. SVÅRA!! Vi har åkt på FTF-jakt (first to find) och loggat, vi har lagt cacher oxå.....  Så det har varit fullt upp lördag söndag måndag!

Sen var det jobba några dagar. Har varit rätt trött och slut de här närmaste dagarna. Idag sov jag middag 2 timmar!

Vad har hänt mer?
Ketos=nä, helt ur fas
Träna=har jag gjort och det har gått bra!
Mat=Äter. De senaste dagarna har jag upplevt hungerkänslor även fast jag ätit.
Idag tror jag att jag kommit på varför. Jag har kört med fiberfin snudd på vid varje måltid och precis före helgen tog den burken slut. Så min teori är att den hjälper min mättnadskänsla. I dag har jag köpt nytt så jag ska se hur det det blir nu då de närmaste dagarna.