lördag 8 november 2014

Pladask!

Föll pladask i socker träsket igår. Två små skålar ostbågar slank ner på eftermiddagen. Hade så ont och tagit morfin tabletter vilket resulterade i ett sug utan dess like, dessutom trötta slitna frustrerade känslor av att alltid ha ont. Så less. Mådde inte direkt bättre efter frossa, fick bara mer ångest. Lönar sig inte! Nya tag i dag.

Kärleken fyller år idag. Blir en stillsam fika med familjen, sen ska han jobba. Hela helgen. Själv ska jag följa med barnen till Lugnet och vara med på första eski träningen. Brukar vara med på första och kolla. Imorgon siktar jag på trampa några varv på cykeln. Hoppas ryggen håller.

Jobbet funkar bra. Har inte speciellt ont när jag är där. Det smyger sig på i bilen på väg hem för att sätta sig ordentligt lagom till hemma när jag parkerar bilen. Känner verkligen hur det etablerar sig. Men det är en fantastisk känsla att vara på jobbet. Känner mig uppskattad, saknad och efterlängtad. En skön känsla att göra arbetsuppgifterna. Det har jag saknat.