måndag 29 december 2014

Julen 2014

Tänka sig vad dagarna springer fort fram fast man är ledig. Gjort en heldag på jobbet idag och vips så är jag ledig 8 dagar till :-) Har ju nyss varit ledig 6 dagar över jul!

Blev en lugn och kall jul. Julmat i magen och kalla promenader har det varit mest varje dag. Har försökt hålla mig till choklad vad gäller julgodis men ibland har det väl slunkit ner nåt med lite mer kolhydrater än vanligt. Spelar inte sån stor roll egentligen, blir bra sen.

Har försökt läka mitt finger som råkade bli både brännskadat och infekterat efter en droppe smält socker. Hualigen vad det har gjort ont! Nästan helt läkt nu så jag kan trampa vatten igen. Har undvikt det pga infektionen och klorvatten. Ville inte spä på det hela.

Nu siktar vi på nyår och en bra rygg. Vill verkligen kunna sätta upp mina mål för nästa år och det involverar INTE en ond rygg!