onsdag 31 december 2014

Gott nytt!

Ja, nytt år på väg. Riktigt nära nu. Längtar efter att ringa ut det som varit och in med det nya. Om jag ser tillbaka på 2014 så är det ryggproblemen jag ser. Det har styrt och kontrollerat det mesta. Smärtan har gått över allt så steloperationen den 5:e maj satt som en smäck! Med facit i hand så är jag glad över att jag gjorde den även om mkt av värken finns kvar. En lång rehabilitering som än idag inte är klar. Jag får leva med detta resten av livet och ber till någon där uppe att hjälpa mig kunna hantera smärtan. Att jag ska kunna leva så normalt som möjligt och klara av att jobba. Klara mig utan morfin.
Nästa år vill jag kunna le lite mer och må bra. Fyller 40 och ser fram emot att kunna resa till Kroatien då. Den där uppe kanske hjälper mig att få min styrka och envishet tillbaka. Den jag alltid haft men tappat efter vägen.

Gott nytt år!