fredag 23 januari 2015

Träning

Äntligen sitter jag på en träningscykel hemma i vardagsrummet! Det tog sin tid och man lär av sina misstag. Har fortfarande inte löst problemet med en viss firma som jag blir galen på. Den cykeln står kvar nedpackad i original kartongen och ska skickas tillbaka. Ger inte fem över för denna firma längre. Min make ringde och "pratade" med dom, jag stängde in mig i badrummet och spolade vatten så jag slapp höra hans fina samtal :-) Nu har jag iaf en bra cykel. Vi åkte till Intersport, som för övrigt är min favvo butik. Lite dyra ibland men nu blev det stabila Intersport att vända sig till. Och det blev bra. Har gjort några pass och den träningsformen passar mig bra. Har ju svårt att cykla ute och eftersom jag fortfarande kör rehab är det toppen att kunna sitta och trampa. Så nu sitter det ett tränings schema på kylskåpet :-) Kanske kan få tillbaka lite endorfiner!