lördag 16 maj 2015

Kanotslalom tävling!

Idag har hela kroppen fått sig en genomkörare OCH huvudet :-) Har varit portdomare på en kanotslalom tävling i Hosjöholmen. Vilket idag betydde STÅ och vara ute i timmar. Jag måste säga att det gick över förväntan. Har klarat mig tack vare förståndet att lära känna min kropp och min smärta. Alvedon var den enda smärtlindring jag tog och använde min korsett hela tiden. Kunde mellan åken sitta och vila ryggen, t.o.m ligga om jag ville men det räckte med sitta. Ansiktet fick sig en bränna oxå tack vare solen som var framme i princip hela tiden vi var ute dvs mellan 9 och 15:30. Fantastiskt vilken dag! Skönt även för psyket att få känna att man bidrar med något och att det går bra. Dömde visserligen med en mkt erfaren man men ändå. Jag var ju med och bidrog med det lilla jag lärt mig. Kul att träffa en massa glada människor oxå! Dottern kom överst på pallen när hon körde c2 med kompisen. Annars var det inte direkt någon höjdar resultat för mina juveler. Nya tag i morgon igen då det körs samma lika tävlingar. Men jag stannar dock hemma i morgon. Eller jag ska iaf inte döma. Jag bromsade mig själv och valde bara en dag. Sedan jag kom hem vid 15:30 har jag parkerat i soffan. Det känns kan jag säga i ryggen och jag är slut. Men det var det värt!