söndag 2 augusti 2015

13 år

Tänk att lille man fyller tonåring i morgon! Hur fort gick inte dessa år??? Fattar ingenting!!!! Han har valt restaurang i morgon och det blev Ferrys. Blir spännande och testa maten där. Fika med familj på lördagen och kalasande med kompisar blir lite längre fram. Många av dom bästa är bortresta nu.
Några veckor sommarlov kvar och om man får önska så kunde det gärna bli lite värme och sol.
Har annars jobbat två veckor nu och det känns riktigt bra. Åker hem kl 13 och sover en eller två timmar. Blir så slut. Kan bero på att jag sover himla dåligt. Ska ta upp det med smärtkliniken nästa vecka. Sömnen funkar inte och inte heller magen. Ryggen är glädjande nog ok. Inte smärtfri men bättre! Om precis en vecka ska jag ner till Säter och träffa en smärt psykolog. Ska bli intressant!
Har inte energi alls att träna eller liksom må bra. Jobba vila äta sova. Så rullar dagarna. Och det är så himla tråkigt för jag vet ju att jag egentligen orkar mer. Har aldrig varit så här förut. Har alltid haft energi och ork. Alltid jämnt glädje och varit positiv. Därför känns det annorlunda och konstigt att inte orka. MEN skam den som ger sig. Jag ska tillbaka.
Tänk att jag på tisdag kväll slog i högra lill tån i dörrkarmen, och idag är det dubbelt så stor och alldeles blå röd! Ont så in i norden gör det!!! Säkert bruten. Klantigt värre.