onsdag 22 maj 2013

27:46

Japp! Snabbast hittills! Men sjukt TUNG kropp....Redan efter en km la jag om tankarna på att försöka slå rekordet. Flåset var djupt och benen fick jobba på bra nog. Svårt att komma in i rytm. Måndagsloppet i värmen satt nog kvar i kroppen mer än jag kännt, tätt på given denna vecka med lopp. Men jag är ju inte den som ger mig så jag försökte komma in i tempo ett snäpp långsammare än vanligt och jag tror det hjälpte. På upploppet såg jag klockan och förstod att det skulle bli rekord :-) Orkade inte trycka på sista metrarna så det blev i vanlig fart över mållinjen och konstaterade att det är: Skam den som ger sig!
Jag måste vara nöjd! Har svårt att vara helnöjd, jag tänker hela tiden att jag kunde göra bättre, så det finns ju förbättringspotential, både i tanken och i kroppen. Om inte... om jag gjort si, så... Kanske känner att kroppen kan ge mer.

Jag ska sikta på 25 minuter. Det är mitt mål. När? 24 augusti när det är LCHF-loppet. Är det möjligt? Pulsklocka kanske är da shit att inhandla!

Stolt och glad över min dotter som förbättrade sin tid oxå, hon tog sig runt på 38:30 ! Hon kämpade hårt och tappert! ♥