söndag 12 maj 2013

söndag

Blev en TUNG löparvända i morse, utan celsius och på sluttampen med PF. Jag har gjort det förut och idag gjorde jag tyvärr det misstaget igen... Som några prickar över i så hade jag druckit vin kvällen innan och låg av denna vår... MEN jag tog mig ut iaf. Fortfarande deppad över vågen och att jag inte ser resultat, har bestämt mig för att ta det lugnt med celsius intaget ist för att sluta helt, dumt det då jag ska springa 2 lopp nästa vecka. Ska hålla igen på mat och gotta nu ännu mer så jag kan komma ner lite.
Tog en PW på kvällskvisten och då i min låda hade jag energi i benen! Och i kroppen efter middag (fläsk löksås) en sovlur på 1,5 timme och en celsius. Så två träningstillfällen idag. From nu kör jag löparvändor varannan dag. Den 24 maj ska jag fira med smörgåstårta och rosevin :-)

7 km av dessa vyer gör det enklare att vara ute och röra på sig.


Eftersom jag sovit middag och tagit dricka senare än vanligt så tippar jag på en sen kväll, tänker roa mig med denna man tills dess att känner att de vackra blå vill blunda: