måndag 6 maj 2013

Dagen i dag

Klämde 5 km i värmen och det var tungt. Första riktiga värmen som greppade tag i flåset. Bara att vänja sig!
Prio 1 imorgon är att handla några nya kortärmade tshirtar till vändorna.

En sak stör mig dock. Jag var nere i 65,4 kg, det lägsta jag varit, har de senaste månaderna gått upp några kg och pendlar mellan 69-67 kg. Det går bara inte att gå ner igen!! det är grymt irriterande :( Trots att jag hållt igen på gotta och alkohol sista veckorna. Jag har tränat mer men inget händer. Kroppen kanske har hittat hem? MEN jag är inte nöjd... vill gärna ligga på 66 iaf. Det vet jag att min löparkropp mår bra av! Ja, ja bara att kämpa på! 2 år och 3 månader med LCHF kanske gör att man stannar.
Huvudsaken att min kondition och mitt löparsteg gör mig gott.

Vi grillade idag och det blev toppen gott. Rött till det och nu blippar jag mellan Biggest loser på 7an och Sve-Vitryssland på 4an. Känns som en bra kombo :-)