lördag 18 maj 2013

Ledig Lördag?

Ledig från att jobba ja, men inte ledig nog att göra vad JAG vill, kunde inte bestämma dagens innehåll själv MEN jag har haft det bra ändå kan jag säga :-)

3 timmar ute i solen och kollat på kanotslalomtävlingar. Lite ringrostiga var båda barnen i banan.... Men erfarenheten behövs :-)

Har lyckats gått ner 3 kg på en vecka... Hur fint är inte det inför 2 lopp nästa vecka?! Och 4 dagar utan celsius.. Nackdelen: inte ett enda träningspass sedan tisdag, men då slog jag rekord :-) SÅ den känslan tar jag med mig och litar på att det går lättare med mindre antal kg på kroppen och att celsiusen ger mig den skjuts jag behöver. 

Har mest levt på äggröra korv tzatziki och avokado. Vatten och te. Kört PF varje dag utom en. Idag föll jag för frestelsen med ett glas rött till maten när vi grillade, men inga mängder. Gott :-)