torsdag 9 maj 2013

Fakta.nu

Har insett att det bästa jag vet är det som stjälper mig! Vikten går inte ner, inte heller mindre på måttbandet, kroppen är tung när jag löptränar. Jag vet att jag konsumerar på tok för mycket celsius och har väl inte förrens idag velat inse att jag måste dra ner otroligt på mängden jag konsumerar... Så fruktansvärt gott är det ju och jag blir pigg men det är sötningsmedel i och jag fattar ju nu att det har triggat igång mitt sug på "mat". Så enkelt är det. Kan inte vara något annat. Så nu ska jag vara stenhård och bara ta en celius när jag ska springa. Idag blev det en efter jobbet då jag hade haft huvudvärk konstant på jobbet. Och huvudvärken släppte ganska på en gång. Så det blir en tuff fight mot koffeinet :-) Jag måste hitta min den där karaktären igen... den har varit lite svajig den senaste tiden!

Blev hur som helst en 4 km vända på em. Ryggen kändes helt bra igen (inga värktabletter idag!)  men det var tunga ben. Flåset ok men jag tror det är att jag känner mig "tung" , svullen liksom. Kropp och psyke är inte med till 100 %. Men jag vet ju, det kostar att ligga på topp. Bara att bita ihop och kämpa på! Det här är ju det jag kan vill och älskar! Mat och träning och på köpet får jag en fit kropp :-) Så det gäller att ge allt ett tag nu.

Blev en omelett med salami och brieost till middag... Gudars vad super gott det var!