lördag 29 juni 2013

6 km

I dag när jag vaknade bestämde jag mig för att INTE ta värktablett. Hur ont jag än hade eller skulle få. Klockan är 18:42 nu och ingen är tagen. Är less på detta onda. Jag är envis. Mycket envis och starkare karaktär än de flesta men när det kommer till värk så är det lätt att jag blir enveten. Fin gräns däremellan.

Har idag tagit mig runt en 6 km vända. Varje kilometer stannade jag och sträckte ut ryggen, efter det joggade jag ca 600 m. Där emellan gick jag och det gick bra. Ingen värk, mest stel. Flåset fanns det ingenting att klaga på, konditionen tappar jag inte så lätt. Men jag är LIVRÄDD att få mer ont i ryggen. Nöjd med resultatet idag.

Shoppade loss på city gross idag efter att ha kört igenom bilen i tvätthallen på OK. Rikedom med fullt kylskåp. Bakade egna hamburgebröd idag med mandelbröd och det var SÅ himla gott att äta med bröd ist för med sallad. Godis idag blir några jordgubbar med grädde.

Semesterdag 1 avklarad med bravu. Är dock inte helt till ända... Några timmar kvar på dygnet.