söndag 23 juni 2013

Bokläsning!

Tänka sig efter några års uppehåll läste jag denna pocket på ca 1,5 timme! Martina Haag skriver om sin löpning och gör det bra. Lättläst och humoristisk. Inspirerande om inte annat. Rekommenderas!

Själv har jag inte tagit ett löpsteg på en vecka. Känns som ett år i kroppen dock. Min rygg hindrar mig ordentligt. Jag har lovat mig själv att ringa sjukgymnast imorgon bitti. Jag kan inte fortsätta på det här viset.
Midsommarhelgen är över. Har spenderat de flesta timmarna på jobbet men en midsommaraftons kväll blev det med familj och vänner. Packade in oss i bilen med övernatt ningsgrejer och åkte till deras stuga. Myste, åt god mat och pratade bort många trevliga timmar! Hann njuta av sol och värme en liten stund innan himlen öppnade sig. Bara att tända ljus och flytta sig in på altan. En bra kväll iaf :)