fredag 28 juni 2013

S E M E S T E R

Har nu inlett 3 v semester! Känner att det är välbehövligt samtidigt som jag känner att jag skulle ha kunnat jobba mer. Kluven känsla i kroppen... Men iaf, nu är det ledigt från jobb och ingenting är inplanerat. Behöver tid till att andas och landa. Min onda rygg tär på mig, den stjäl all min energi. Jag har fortfarande inte kunnat träna ordentligt, vilket är sjukt frustrerande. Känner att min kropp inte alls mår bra av detta uppehåll och de starka värktabletter jag fick utskrivna tillför definitivt ingen tillfredsställelse. Den enda nyttan är att värken försvinner så jag kan röra mig obehindrat. Dock blir jag dåsig och humöret åker neråt.... Nej, måste hitta tillbaka till en frisk och kry kropp, börja träna igen och hitta glädjen! Allt kommer som ett brev på posten bara jag hittar lösningen på ryggen. Och det är ju jävla enkelt.

Har dock lyckats inhandlat LCHF rosevin (ifallatt), ätit middag med familjen och rensat jordgubbslandet idag!

Blir antagligen en tidig kväll i kväll igen, som vanligt.... somna till dessa nördar :-)


3 to do i morgon: 


  • gå ett varv i elljusspåret 
  • handla mat på City Gross
  • plantera slingerväxt vid vinaltan