lördag 15 juni 2013

Grymt tråkig blogg!

Ja, det har inte varit så spännande här på sistone... men precis som med allt annat går det i vågor, i perioder, likaså med att vara här och skriva om livet! MEN jag lever, om än ok just nu. Dagarna har sin gilla gång med sitt innehåll och fick jag bestämma skulle dygnets timmar vara fler och mer varierande...

Just nu är båda barnen borta och vi sitter vid varsin dator. Kärleken dricker öl och jag dricker citodon. Ryggen paj, ja. Har inte haft ont på ca 6-7 dagar, igår av någon anledning hade jag det igår (vet ej varför). Valde ändock att ta en löpartur på 5 km, de första 3 gick strålande men sen var det stopp och jag fick gå. Jag hade kunnat fortsatt men jag valde att promenera hem sista 2. Kunde ligga och göra min magträning väl hemma. For till stan sen för att köpa LCHF rosevinet men si den kunde jag inte bära! 3 l på tetradunk gjorde för ont i ryggen. Sjukt! Maken fick bära och än har jag inte kunnat tagit ett glas. Ryggen har gjort ont hela dagen på jobbet men det har gått ok att jobba. Hemma värker det konstant nu, voltaren hjälpte inte alls så nu blev det starkare grejer. Hoppas det hjälper om en stund. Tyvärr blir jag dåsig och sovtrött. Men men...... det kan inte hjälpas.

Träningen har annars gått toppen! Klämde ju 4 km på 25,23 ca. Med pulsklocka! Super att träna med den :-)

Barnen har gått på sommarlov, jag har 2 v kvar till semester.... Längtar till annat, men ändå inte...

Vackrare fanbärare har aldrig skådats...