tisdag 4 juni 2013

Feeling fine!

Har haft 2 super bra dagar! Från morgon till kväll, med allt vad det innebär :-) Allt från jobba till shopping, från träning till sova.... Ibland bara stämmer allt och jag får känna en tillfredsställelse i hela kroppen.

Idag gick det minst lika bra, om inte lite bättre, att jogga mina 5 km. Sjukt skönt att uppleva efter en tung förra vecka. Men jag har insett att jag måste rätta mig efter kroppen och lyssna ordentligt på den, vilket betyder att jag löptränar ca 3-4 timmar efter ett ordentligt mål mat. Oftast blir det på em/kväll numer. Vilket iofs inte spelar någon stor roll, men jag har ju alltid tidigare varit en sån som vaknar och tar på löparskorna och sticker ut. MEN nu är det inte så längre och det tog tid att inse detta fenomen och framför allt tog det tid att ställa om.
Nu har jag dessutom beställt en pulsklocka som jag hoppas kan hjälpa mig leverera resultat!

Ikväll blir det chokladte, biggest loser och soffan :-)