söndag 25 maj 2014

Mors dag och Eu parlamentsval!

Blev ju lite firad med presenter och blommor redan i fredags så idag fick det bli restaurang besök som mors dag firande! Åt en black and white med rotgrönsaker och det var fantastiskt gott. Står mig säkert ända till frukosten i morgon bitti.

Röstat i eu parlamentsvalet har vi gjort i morse oxå. Det var på skolan vid gympasalen men min make körde in på skolgården ända fram till dörren så jag inte behövde gå så långt :)  Det känns riktigt bra att kunna lägga en röst, sen hur mkt den ger återstår att se. Men någon valvaka blir det inte ikväll. Vi har hyrt World war z med Brad Pitt som vi tänkte se. Hoppas den ger valuta för pengarna!

Ryggen har hållt sig ok idag. Igår em tog jag ut mig lite, vilket var väldigt dumt, så jag hade lite för ont igår kväll men i morse var det "vanlig" smärta igen. Idag promenerade väg 1,1 km på 16 min. Det tar sig!