torsdag 29 maj 2014

Söndag mitt i veckan!

Haft besök av bästa M idag, fikade jordgubbar och tog en promenad, känns otroligt skönt att få prata och umgås även om det bara är för en stund. Så mkt värt!

Värk skapligt ok, försöker gå ner till 10 mg på dagarna men det märks skillnad faktiskt. Så idag tog jag 15 mg igen men ska testa imorgon igen med 10. Det är ju på nätterna som det smärtar mest. Som det mest stör mig. Vaknar när jag rör mig, ändrar läge så sömnen är inte som den borde. Vaknar ibland pga smärta fast jag tagit sömntablett. Så jag ska ringa imorgon om nattsömnen. Kanske kan få snabbverkande värktabletter så jag kan sova för återhämtningen skull.

Annars rullar dagarna på. Jag tar mina promenader och vilar. Lagar mat och pysslar det jag orkar. Det går framåt iaf! Ser fram emot en lugn sommar men kanske någon utflykt borde jag orka. Iaf i slutet av sommaren. 1 september ska jag ju börja jobba 25 % Den dagen längtar jag till!

Ikväll blir det sommar bär att smaska på, körsbär och jordgubbar! Mumma!