fredag 30 maj 2014

Operations bild

Här kommer bild på min ländrygg! Är det lite känsligt eller om man bara inte vill se så blippa vidare direkt! Första bilden är från dagen efter operation. Den andra från efter dom tagit bort det första för att kolla om det var någon infektion pga min höga feber men det var det inte! Ingen infektion ingen inflammation inte ens en rodnad! Ryggläkare var mkt nöjd med det. Sista är efter att stygnen är borttagna. Det som tog sån tid. Nu idag har det lagt sig lite till men jag kommer ju få leva med detta ärr, kan hända det blir ett till om några år. Men kan jag få några fina år så är det värt det. Utan att blinka.

Idag vaknade jag utvilad (fuskade med sovpiller) och smärtan är inte alls lika intensiv och påtaglig som tidigare. Det stramar vid såret men det känns skönt att ha mindre ont. Egentligen är det nu jag behöver nytta min styrka att klara av att inte springa fram vilket det naturligt blir att man vill när man känner sig bättre.

Jag måste klara av att läka ordentligt genom vila och träning på den nivå som är bra för läkningen. Måste fortfarande tänka på allt jag gör och hur jag gör det. Alltid detta tänkande och planerande! Tur jag är bra på det! :)

Idag ska jag göra lchf snickers. Dagens to do är snickers, det är väl lagom?!