torsdag 10 januari 2013

Frustration

Allt är lugnt på alla fronter. Utom en. Jobbet. Jag vill kunna allt. Allt nytt vill jag kunna NU. På direkten. Jag kommer börja mitt nya jobb som gruppledare den 18 mars, men redan nu har jag börjat fasas in. Det tar ju tid att lära sig allt. Problemet, eller nä, det är inget problem överhuvudtaget, jag vill bara kunna allt på en gång. Jag vill vara i rollen och ha koll på allt på en gång. Men jag måste hejda mig, måste bromsa och ta en sak i taget. Lära lite åt gången, kunna ta in sak för sak....  Jag ska ju växa in i rollen! Men jag känner lite frustration över att jag inte är klar innan jag ens börjat :-) Jag är lite skadad, jag vet!  Men sån är jag :-)

Kommer att jobba heltid from den 11 februari och jag HOPPAS att det finns tid, ork och lust över till att träna. Inser att jag inte kommer att ha samma energi till det då det drar igång men jag lär hålla liv i träningen för det är där jag andas och hittar tillbaka till mig själv om jag hamnar på ett stickspår..... Ut och springa is da shit för mig!