tisdag 29 januari 2013

Middag!

Lagade sjukt god middag idag :-) Stekte lök, 3 olika korvsorter och 1 pkt bacon. Blandade 5 dl creme fraiche och 5 dl grädde med mkt pepparrot, skånk stark senap och lite ketchup (mest för färgens skull). Smulade i lite buljongtärning och hade i all korv och bacon. Barnen fick potatis till och jag körde enkelt med broccoli. Sjukt gott OCH mättande. Det blev mat för 3 och 3 matdosor, så det var rejält med mat!  GOD mat :-) Hade inte kamerna framme tyvärr...

Såg resultat på vågen igår morse!! Jiha!!! Jag har kört hårt och jag vet att det tar tid, det är så dumt att "spåra ur", visst jag har inte ätit kolhydrater utan mer för mycket mat, för stora portioner och kanske för ofta. Mycket gott på kvällarna, har bakat osv Så på det viset blir det oxå fel. Men nu har jag dragit åt ordentligt, kör PF 6 av 7 dagar i veckan, tränar 5 av 7 daga, äter mindre portioner och fikar bara vid speciella tillfällen. Så jag vet ju att det blir resultat så småningom ju! Och nu börjar det märkas!