onsdag 9 januari 2013

Träningsvärk!

Träningen igår gav träningsvärk! Det var bra länge sen jag hade det.... Jag sprang 4,2 km i väldigt halt underlag, i början var det väldigt lätta och korta steg och jag fick t.o.m gå på vissa ställen men sen lossnade det och jag hittade lite knarrig "snö" efter vägen så jag kunde trumma på. De sista km kändes det riktigt bra både i benen och i flåset! När jag kom hem andades jag ut några minuter så körde jag lite magträning och sen satsade jag på xbox kinect Your Shape en timme (vilket resulterade i träningsvärken!) Men det var kul att göra annat och köra kondition hemma i vardagsrummet :)

Idag har det varit både utbildning och möte (7-16). Nöjd med vad denna långa dag resulterat i och ser LJUST på framtiden! Den 11/2 byter jag avdelning och går loss på "nytt" :-)