fredag 8 mars 2013

Helg

Ja nu är det ledigt! Från nu till månd em då jag börjar igen. Det BEHÖVS!!! Jag känner mig mentalt utpumpad. Noll energi att ta av och då menar jag verkligen noll....Tung i kroppen. Så nu har jag bestämt en laddar helg utan stress, inga måsten eller krav, absolut inte en enda negativ tanke, bara göra det jag vill och orkar. Annars blir det en ohyggligt lång vår kan jag konstatera. Men jag känner att det går åt rätt håll, inte lika nere men fortfarande instabil. Så jag tror jag behöver mig själv denna helg!

Träning har jag inte lagt en tanke på, tyvärr men så är det ibland, det har jag lärt mig genom åren. Och det är ju absolut ingenting som kommer att fortgå, jag vet ju att jag är ute och springer snart igen! För det är ju fantastiskt obeskrivligt skönt att dra på sig löparkläder och skor och bara SPRINGA! :-)

Kvällen kommer bestå av myskläder, dator, trötta barn och en arbetandes make. TV´n kommer nog stå på. Kanske ett glas rött, tror nästan min kropp skulle kunna känna sig bekväm med det.... Minns inte när jag drack sist.

Mitt favoritvin än i dag (har hållt många år nu, bara någon enstaka som kommer upp i klass) Naturligtvis är det alltid min kärlek som lyckas pricka in dessa fantastiska goda viner! Detta gäller OM jag ska ha ikväll: