lördag 2 mars 2013

Lördag

Dags att köra igång igen och börja jobba. Idag blir det att ta bussen till jobbet eftersom maken tog bilen morse till jobbet! Men det är ok, det var himla länge sen jag åkte buss till jobbet. Men det är nån timme kvar hemma.
Har bestämt mig för att skippa dagens träningspass, 6 km löparvända. Det finns en del annat att göra och det är sjukt skönt att mysa i soffan med barnen just nu och kolla på tv. Sen kommer jag jobba konstant till måndag em. Kväll idag heldag imorgon och dag på måndag. Bara gilla läget! Tur man trivs på jobbet!

Var ute med dotter och promenerade igår, vi hade kameran med och fotade en del. Naturligtvis har jag ju inte haft dator på och lagt bilderna, men jag ska!

Nöjd med att ha satt alla PF denna vecka, en kvar dock imorgon, blir inga problem!