måndag 4 mars 2013

LEDIG!

Äntligen ledig! 28 timmar på jobbet på tre dagar. Kväll, heldag, dag så det kändes som om jag bodde på jobbet! Har snudd på inte alls sett min familj dessa dagar. Det var tungt att gå upp i morse trots att jag vaknade före klockan. Men efter en stund var man igång och sen rullade det bara på. Har lidit av huvudvärk hela dagen, vid 16 sköljde jag ner en ipren med lite celsius och tryckte i mig lite favorit choklad:











Huvudvärken gick över hur som helst och det var en befrielse! Kunde fixa mat till mig och barnen och nu softar vi i soffan.... Fantastiskt skönt kan jag säga, inga måsten, bara vara! Blir nog lika imorgon men just nu känns det bra i kroppen, kan hända det kan vara den där doping celsiusen som hjälper till :-)

Skrev ju iordning träningsschema för 2 veckor till men just idag känns det bara stressande (kan bero på att jag jobbat och inte haft ork och tid!) så jag har bestämt mig för att skippa varje dag träning och satsa på 3 löparvändor/vecka. 2 st 4,2 km och 1 st 6-7 km. tycker det känns mer OK nu. Allt annat är bonus. Just i dag känns det rätt. Klarade PF 7 av 7 förra veckan, det kändes bra! Får se om jag fortsätter med det, idag har jag inte fixat det kan jag säga för jag åt i gårkväll och i morse.

Har fastnat helt för ryskyogurt blandat med lite grädde och hallon!! SJUKT gott!!! Kolhydrater, ja visst men GOTT!!!!