söndag 17 mars 2013

Lediga dagen!

Idag blev det ordentlig frukost vid 9 som jag stod mig på till 16. Åt rysk yogurt, grädde och hallon. En kopp te och 2 LCHF smörgåsar med hasselnötsmjöl och mandelmjöl. Blev proppmätt, många kolisar redan på morgonen men men.

Det blev en långpromenad idag, 1,2 mil! Glömde att jag brukar använda tåstrumpor när jag går långt så nu har jag en fin blåsa mellan stortån och den bredvid, vad den nu heter haha!
Men det var fantastiskt skönt att få sol på sig och frisk luft i 2 timmar. Välbehövligt! Kändes helt rätt att ta semester detta 12 timmars pass jag skulle ha gjort idag.

Har bakat LCHFklubbens eget bröd, inte så avancerat, bara blanda med vatten! Tänkte sikta på ostfondy med det brödet ikväll :-) hoppas naturligtvis på att kärleken vill hålla mig sällskap!

Till middag blev det fläskfile broccolipure och tomat/rödlöks sallad. Super gott! Satt rätt fint efter långpromenaden kan jag säga!