fredag 5 juli 2013

Alborgen

Har spenderat några timmar vid Alborgen  i Valbo. Är som fångarna på fortet, olika saker man ska klara av i celler, på tid! Vissa krävde tankeverksamhet och andra fysisk kraft. Samarbete var a och o. Det tog lite tid innan vi kunde fixa ihop oss som ett team men sedan rullade det på skapligt. Lagomt vuxenkul och super för barnen. Lunchen blev sen (kl 15:30!) på Ikea. Sen men god! Alla nöjda och glada hem igen.

Jag själv var uppe före alla andra på morgonen och kände på ryggen. Kändes bra och det blev en 6 km promenad, en cykeltur på altan och mina rygg/magövningar. Tog i mera i dag på cykeln, svettades i varje por! Det bara rann av mig. Allt tog ca 2 timmar och sen åkte vi direkt till Alborgen. Träningen känns ok nu,jag har accepterat att det dröjer innan jag kan springa igen. Jag får träna den dagen det känns bra. Tills dess får jag träna annat. Så enkelt är det.