måndag 1 juli 2013

Kiropraktorbesök

Det blir första gången för mig. Nu vet jag ju inte om det är det som krävs för att bli bra MEN jag lär ju prova! Jag måste börja någonstans när jag nu bestämt mig för att sluta ha ont. Det kan ju inte fungera att skriva ut starka värktabletter utan att ens träffa patienten och sen bara låta vara. Är det så här landstinget fungerar? Funderar starkt på att byta till Falu vårdcentral. Den är privat och jag har bara hört bra om den. Har själv jobbat inom den privata sektorn och visst är det mycket pengartänk men proffs ända ut i fingertopparna och grymt bättre bemötande.
Hur som helst, jag hoppas nu på ett positivt besök på onsdag och att det hjälper med att knäcka till.

Njöt av frukost med min morgonpigga son på "nya" altan  i morse. Lite för lika morgonpigga getingar på samma ställe, för min smak men dom hör ju till sommaren.

Idag ska jag:
Handla blommor med dottir.

Ja, det räcker så... Jag har ju semester :)