fredag 6 september 2013

Fredagsnöje

Upplever en ny känsla nu.... Jag sitter i soffan och vilar efter jobb och de andra städar och lagar middag! En bekväm känsla som jag kan vänja mig med :-) Huset blir plockat, dammsuget och maten på bordet om en stund... Vad som kommer på tallriken i LCHF väg vet jag ännu inte... Har faktiskt fått en flaska rött inköpt till mig. Inte att man undrar vad som föranleder detta fenomen. Hur som helst är det så mysigt att sitta ta här och höra dom i köket :-) Känner kärlek ♥


Har arbetat 4 dagar på raken. Känner av ryggen det gör jag. Men det kan ju hända att det är träningsvärk efter sjukgymnastiken igår då jag körde på ordentligt. Idag har jag inte lyft en enda grej, knappt böjt på ryggen. Har varit mest i min sköna ergonomiska kontors stol framför datorn. Man får hoppas det känns bättre imorgon.

Ikväll är det Irland-Sverige. Kanske om det finns en gnutta energi kvar så ser vi den på puben.