torsdag 6 februari 2014

Alla rätt!

Ja, på onsdag måste jag kunna leverera alla rätt. 110 % när jag ska träffa ryggteamets sjukgymnast. Måste få allt sagt i rätt ordning. Ska vara laddad med info. Allt från hur det började till hur det är idag. Hur det ibland känns som om någon hugger mig med knivar bak i ryggen, hur det känns i huvudet, med tankarna, när jag inte kan böja mig ner och knyta skorna. Jag vill berätta att jag ligger vaken på tidiga morgon timmarna för det bränner bak i ryggen. Att jag ibland måste be om hjälp att ens komma upp ur sängen. Mitt besök på onsdag måste präglas av fakta, lidelse och sanning. Jag kan inte fortsätta varje dag med denna smärta längre. Jag menar, jag är inte ens 40 år och är heltids sjukskriven för jag har problem med ryggen och äter morfin dagligen. Borde inte jag vara prio ett?!

Jag vet inte vad det är som får mig att gå upp på morgonen. Vad som får mig att orka. Men någonting eller någon är det som sparkar på mig varje dag.

Så alla rätt ska jag leverera på onsdag kl 11:00 och ta med mig högsta betyg hem!