onsdag 12 februari 2014

Besvikelse

Ibland tycker jag livet slår lite väl hårt mot mig som redan ligger. Egentligen bara en liten smäll på näsan eller en puff i sidan  men för mig blir det så mkt hårdare iom att jag sedan är under isen.
Jag har länge förberett mig inför besöket hos ryggteamet, mentalt och praktiskt, (lagt om medicin och skrivit ner hur hela året varit). Har haft denna dag som mål, har planerat utefter detta besök med sjukgymnast, läkare o försäkringskassan. Därför är det tungt att ta när telefon ringer 08:00 och man får ta emot ett återbud. Inget besök idag, får vackert vänta till tisdag nästa vecka. Ingen big deal egentligen men för mig med mitt instabila tillstånd vänds allt upp och ner. Precis allt.
Har motarbetat en sjuk huvudvärk som kom som ett brev på posten. Sovit ca 2 timmar nu. Inser att livet går vidare. Klockan tickar ju på. Det tog inte slut, men jag måste vända tillbaka min verklighet. Landa och ladda om.