måndag 2 juni 2014

Händelserikt!

Ja ibland säger en bild mer än tusen ord säger talesättet :) Har satt ihop 4 bilder som ett minne för helgen. Jag känner att jag börjar bli piggare dels för att jag drar ner på morfinet och för att jag helt enkelt har mindre ont! Dock är det svåraste att bromsa mig själv. Trots att jag känner mig bättre så får jag inte köra på. Det är jobbigast. Så det är lugna gatan och mkt vila som gäller fortfarande trots att det gått exakt 4 veckor sen operation. Det är bara att gilla läget!

I lördags orkade jag vara med ner till stan och kolla när dotter körde kanot slalom mitt i centrum i Falu ån. Hon körde både c1 och k1 och det gick undan! Kul att se något annat än dessa väggar hemma.

Igår var vi till Ryggen och träffade några riktiga godingar. E har skaffat kultingar så vi gjorde en utflykt och landade i hagen en stund till sonens stora stora glädje!
Så blev det ett husvagnsköp. Vi har funderat ett tag på det och nu gjorde vi slag i saken! Känns toppen inför sommaren när jag blir ännu mera pigg :)

Idag var min storasyster hit och hälsade på. Orkade sitta ute i solen i dag faktiskt. Härligt, det var första gången på 5 veckor!
Smärtan har klingat av en del och det är jag oerhört tacksam över! I och med det blir det dom lätta sjukgymnastik övningarna gjorda 2-3 ggr varje dag och så blir det lite längre promenader varje dag. Promenader tar jag oxå 2-3 ggr varje dag så jag vet att jag blir piggare och mår bättre. Skam den som ger sig!