onsdag 2 juli 2014

Fiberfin

Gjorde en beställning i helgen och igår kom paketet med bla fiberfin. Använde det ofta tidigare när dom sålde det på city gross, av någon anledning så slutade dom med det och jag kom mig inte för att beställa eller leta på andra affärer. Förens i helgen. Jag vet ju att det funkar för mig, det förlänger mättnadskänslan, tar bort suget mellan måltiderna och magen känns bra. Så till lunch i dag blev det mandelgröt med fiberfin i och jag har hållt mig mätt i 5 timmar! Har inte ens haft en tillstymmelse till hunger eller sug på fika! Har druckit vatten och te under dessa timmar. Känns toppen bra! Helt rätt att lägga 140 kr för en burk på 400 g.
Beställde två stycken. Och lite annat tjafs. Lo carb bars och kexchoklad med stevia. Lite vitaminer och mineraler i pulverform oxå som jag kan ha i smoothies. Blev en dyr räkning men men det kostar att ligga på topp!!