tisdag 22 juli 2014

Stranden!

Idag trotsade jag min dumma rygg och följde med barnen till stranden. I början gick det bra. Satt en stund och stod med fötterna vid vattenbrynet ibland. Efter 1 tim och 45 min gav jag upp. Då kom jag knappt upp till stående. Insåg att det var lika bra att gå hem och lägga sig på soffan med min tens apparat. Den hjälper föga men just dom där 30 min av el är sköna.
Stekhett ute, vi har 28 grader i skuggan hemma. Sjukt, det som var så regnigt och kallt i juni. Det passade ju mig så bra. Nu är det helt tvärtom väder! Jag tror att jag var den blekaste på hela stranden idag!! :) Men det gör mig inget. Kan ta igen det nästa sommar. Det var iaf lite skönt att få sjö luft i lungorna även om det var svettigt!

Det sprack med morfin fri. Tog i går kväll och jag sov mkt bättre. Så den är välbehövlig. Blir så i fortsättningen. På måndag har min sjukgymnast semestrat färdigt så jag ber till Gud att han har tid för mig och mina nålar!