söndag 17 februari 2013

Min kamp. Igen.

Ja, detta är mitt tränings schema för två veckor, v 8 och 9. Har gått upp det jag lyckades gå ner sist så nu blir det hårdkörning! Dra igen ordentligt på vad jag stoppar i mig, ska undvika viss föda helt! Det viktigaste för mig är nog att hålla träningen dessutom tror jag att celsius kan vara en bov. Missförstå mig rätt, celsius funkar men kanske inte om man dricker en större mängd alldeles FÖR ofta, typ varje dag.... Så nu har jag bestämt dagar som det är OK att dricka före viss träning.  Ska även köra PF dagligen, har satt som mål 6 av 7/vecka. Ska testa om jag får "bestående" resultat med detta försök. Jag får hoppas att jag klarar av det här och jag inser ju att det krävs mer än 2 veckor men det är en start! Nu sitter planeringen på kylskåpet så jag INTE kan undvika den :-)
Måste ge mig själv tid till träning fast jag jobbar heltid och är trött ibland. Det är där jag kan landa och hitta ny kraft. Så jag hoppas att det fungerar nu!

Haft en semesterdag idag (skulle ha jobbat 8-20) men kärleken jobbade 6-18 så jag valde att vara hemma och styra upp barnen denna gång. Sist var det han som tog ledigt när det krockade. Man får turas om! Skönt att få lite extra tid hemma, har hunnit med en heldel. Undvek vinet igår kväll, vilket var skönt eftersom jag blir lite däst dagen efter ibland. Har skjutsat barnen till träning och denna bild säger väl allt?

Tog själv en löparvända, första sedan det var så himla motigt, och idag kändes det mkt bättre. 4,3 km plågade jag mig runt, med vissa promenader :-) 
Laddar nu för 2 hårda veckor.....