torsdag 28 februari 2013

Träning

När man har sprungit 5 km igår kväll och simmat 2,8 km idag så är det gott med en gratäng med: broccoli, stekt lök, köttfärs, bacon, stekt vitkål och morötter, riven apelsin, grädde och ost! Så in i bengen gott!!

Jag tycker jag känner att jag har gått ner nåt kg men jag har inte vägt mig än. Kanske jag väger mig imorgon. För att kolla men jag skulle kanske ha mätt mig istället för det är ju ett säkrare kort.

Har inget Internet hemma, inne på 3dje dagen. Gissa om sonen klättrar på väggarna!
Får bli lite mer skrivet när jag sitter vid en dator, känns alltid lite märkligt att blogga med mobilen men jag kanske ska börja vänja mig!

Annars är det på lediga sidan idag och imorgon. Det känns toppen att kunna ladda lite. Och bara vara liksom. Fast sitta still har jag ju som bekant svårt för, så det blir en del träning och pyssel ändå!

Nu ska jag frossa i god nyttig mat och kosta på mig choklad/vaniljglass ikväll! LCHF så klart! Minimalt med kolhydrater i dessa två. Sjukt goda!