tisdag 5 februari 2013

Resultat!!!

Vågen visade -3 kg på måndag morgon!! Glada NÖJDA känslor firades med att dra en celsius och ut och springa 4,2 km med lätta ben! Känns super att det äntligen visar något, är egentligen ganska nöjd med hur jag är och mår bra i kroppen men ibland kan jag tycka att jag slappnar av lite för mycket och äter mer än vad jag borde...även om det fortfarande är LCHF så kan man ju inte vräka i sig för det! Nu så har 2 veckors slitande gett resultat så jag fortsätter i samma anda även om jag precis just nu dricker mitt andra glas röda och är inne på andra rutan 70 % choklad... Första jag "unnar" mig dessa tider. Känner jag mig själv rätt är jag ute och springer imorogn klockan 09:00!!!!

Gick ut extra och jobbade igår, vilket innebar jobba 7 dagar i rad, fredag till fredag. MEN jag lovar att njuta extra lördag söndag då jag är LEDIG på riktig! Måndag kör jag igång på heltid på ny avdelning vilket är så kul!!! Äntligen ska jag få "köra igång"! Dock lämnar jag "min" avd med tåren i ögat....

Vintern är tillbaka i allra högsta grad! Har snöat rejält igår och idag... Var nära jag hamnade i mitt eget dike idag hehe hade lite för hög fart (körde dock i mkt sakta!) när jag skulle in på infarten vilket resulterade i att jag stod tvärs över vägen i någon sekund...