tisdag 19 februari 2013

Tungt

Träna på sluttampen i PF är inte min grej. Dessutom utan en celsius. Dömt att misslyckas kan jag säga! Gav mig ut ändock på min planerade 4,3 km vända. Kände direkt att det var motstånd MEN skam den som ger sig! Jag kämpade och tog mig hem. Nu har jag vilat och ätit lchf gröt, väntar på att energin ska komma tillbaka eftersom jag ska jobba kl 14. Känner mig sliten, men jag vet ju vad det beror på. Inga fler löparvändor utan bränsle i kroppen. Då äter jag hellre och väntar nån timme innan jag ger mig ut. Känns som ett bättre upplägg än detta idag, har dessutom testat någr ggr tidigare så det var inte en helt ny känsla.

Gårdagen funkade fint med PF mat och träning, hela planeringen satt! Idag med ju kan jag tillägga, har redan klarat av det jag skulle.

Sovit 12 timmar inatt. Var kom tröttheten ifrån?