söndag 18 augusti 2013

Bakslag?

2 värktabletter intagna idag. Misstänker att jag trotsade alla konstens regler och plockade blåbär i morse. Satt på huk för det mesta, försökte att inte böja ryggen så mycket men tydligen så gjorde jag det en hel del. Varit bedövad större delen av dagen sedan dess. Barnen var inte så roade av att vara i skogen 1,5 timme och plocka 3 liter blåbär. Med facit i hand borde jag insett att jag skulle ha stannat hemma. Suck.

Inte heller var det lyckat att dricka lite vin igår. Kunde inte sova i natt. Vände mig oroligt fram och tillbaka i sängen större delen av natten. Vid 07:30 fick jag nog när jag slog huvudet i sängbordet, då gick jag upp.

Har ingen fantastisk dag i dag. Tog inte heller min sedvanliga promenad i morse. Nä, dessa dagar kan jag vara utan. Jag och min kropp mår bäst av rutiner. Alkohol kan jag också undvika.

MEN i morgon är en annan dag ♥