onsdag 14 augusti 2013

Sjukgymnastik

Hade igår mitt första pass vid Dala Rehab vilket känndes toppen. Äntligen igång! MEN jag var helt slut efter bara 30 min täning. Bara ländryggen ska tränas (bålen och magen hänger på oxå) allt ska stabiliseras. Bara en övning kändes på det stället jag har haft rejält ont men det måste tränas ändå.
Idag känner jag träningsvärk kan jag säga :-)

Promenerade som vanligt på morgonen och det känns skönt att kunna öka längden på vändan lite smått. Har tröttnat helt på musik så nu har jag laddat ner sommarpratare från P1 sedan i somras. Mycket mer intressant att lyssna på. Visserligen är de flesta lite ego men det är väl det som är meningen, det är ju deras timme att prata. Så med all rätt får man vara ego. Ibland kommer jag på mig själv att skratta i skogen där jag går eller som igår, det kom en tår på kinden. Idag ska jag lyssna på Henrik Lundqvist, efter rekommendationer från min chef.

Skulle köpa strumpor igår på Intersport. Blev en snedträff kan jag säga, kom ut med en löparjacka från Nike (inga strumpor!). Fick ett grymt pris så kunde inte avstå. Hade kostat 999 kr och jag fick den för 299 kr. Inte för att jag behöver men nu har jag en till :-)

Bilden tog jag från internet.