torsdag 8 augusti 2013

Sjukgymnast

Har fått ytterligare en diagnos på ryggen. Kul va? Mina djupa muskler är inte så starka och då får de ytliga jobba extra mycket och då tar de stryk... Därför har jag fått alla problem. Så nu ska jag promenera min tur runt elljusspåret i sakta mak och träna upp musklerna på gymmet med sjukgymnasten. Så får vi se om det hjälper, jag provar som sagt vad som helst nu.
Underligt dock att det är så svårt att veta exakt vad som är sjukt med min rygg och att alla inblandade säger olika. Nu kör jag på detta och jag VET att jag inte får löpträna än och att det är JAG som lider av värk och problem med ryggen. Det är iaf en sak som är sann!

Pratade med BÅDA barnen i gårkväll! ♥ DET värmde mitt stackars hjärta... De små liven är såååå efterlängtade. Så sjukt konstig vecka utan barn. Är det så här det blir när dom flyttar hemifrån? I så fall får de aldrig flytta....

mina fina tomater

blir mycket hemmagjord mos till hösten