fredag 23 augusti 2013

Taskig start, bra avslut!

Otroligt seg förmiddag idag! Dock känns det skönt att ha börjat jobba igen :-) SUPER trött efter 2 dagars kontors jobb bara men det värmer gott att höra välkommen tillbaka. 

Fick tvinga mig själv ut i detta väder:


 Det är ju synd att det krävs överläggning och övertalning för att ta en promenad i ljuvligt solsken en varm höstdag. MEN idag var det nödvändigt... Sjukt trött idag och jag tror att den behövde en förmiddag i soffan framför tv´n. Har ätit dåligt hela dagen idag och för mycket choklad igår så min mage var lite off, men detta åt jag kl 17:00 och varit mätt sedan dess (nu är kl 21:58!):



Mandelpannkakor med handvispad grädde, färska blåbär och hallon. SÅ gott!
Annars har jag ätit 2 kokta ägg och lite blåbärspaj. Inte mycket med andra ord. Jo, en celsius också. Klarade träningen bra ändå hos sjukgymnasten. Gjorde plankan mycket längre än vad jag brukar, men det är kanske "lättare" när man har någon som pushar bredvid, vilket jag hade idag. Så det har sina fördelar även att vara skadad.... Löpningen får vänta ett tag till men det var OK att testa att simma. Så jag får smyga igång det när jag känner mig bra.

Lille man har ÄNTLIGEN dator igen! Han fick hjälpa sin pappa att skruva ihop den idag. Så nöjd med att den fungerade så han fick spela från 20:30 till 22:00, har man varit utan dator i veckor så får man det en kväll :-)

Nu vankas SOVA! Tänker att denna dag slutade mkt bättre än hur den var i början iaf och imorgon är det faktiskt en annan dag :-) Ska försöka ta min sedvanliga elljusspår-morgonpromenad och lyssna på nån poddsändning.