tisdag 16 april 2013

Celsius Cola

Frukost. Bara den minsta lilla tanke tänkt på celsius gör att mitt begär vaknar :-) Så gott att skölja ner den. Och det bästa är att det är ok under PF att dricka en celsius!

Surfar runt lite medans jag dricker min cola, vet inte vad jag ska göra riktigt innan jobbet, 13:30 ska jag vara på stan på möte sen jobba till 22:00. Behöver kanske inte göra så mycket. Skönt att bara vara.

Ryggen gör lite ont vid tatueringen men jag är mest öm. Varje gång jag vänt mig inatt har jag vaknat av prasslandet :-) Har haft plastfolie över den igår och inatt. Grymt nöjd fortfarande!

Lille man har reagerat på någonting. Astma anfall, ett litet ett igår kväll. Kan ha varit att han hjälpte till att damma i söndags, att han var med sin kompis som har hund och katt hemma eller så är det enkelt att han håller på att bli sjuk. För nu på morgonen hade han ont i halsen och hostade förskräckligt. Vi får se hur det går.