lördag 6 april 2013

Lördagkväll

Lördagkväll. Mitt i ledigheten. Har hittills haft det super bra! Tror jag tar det baklänges för att inte glömma något:
Har nyss ätit kyckling tzatziki och wokgrönsaker och ett glas rött, Har klämt milen idag runt Hosjön. Skulle bara gå, power walka, men det har jag ju lite svårt för så det blev jogga på slutet. Det kändes sjukt bra i kroppen när jag väl var hemma. Och har varit pigg sedan dess. Inte kännt av det alls i ben. Känns fint inför alla lopp i vår/sommar. :-)

Vi fick fin främmande igår kväll, det var så himla roligt, ett par vi inte träffat på några månader. (vi svenskar har en förmåga att gå i ide över vintern och de mörka månderna!) Vi hade lite att ta ikapp och pratade massor samtidigt som 2 glas vin sköljdes ner. En grymt skön kväll!

Middagen innan var köttfärspaj, gott utan dess like! Blev 5 matdosor!!! Ingen träning under fredagen men en storhandling på Willys efter sovmorgon och en skön lunch med Langos och Emma. Satt sen ute vid husknuten i solen och det var fantastiskt skönt. Vi pratade massor och njöt av solen, så skönt med kvalitets tid :-)

Inga bilder tyvärr över dessa 2 dagar, ska bättra mig!

Imorgon vankas 6 km löparvända och handla vårskor till barnen.