onsdag 24 april 2013

Mittiveckan.nuigen

2 lediga dagar springer förbi så fort! De är välbehövliga och efterlängtade men lika fort saknade....

Det var tung kropp som tog 4,1 km på prick 27 minuter igår. Hade sovit typ 12 tim och bestämt innan att jag skulle ut men inte riktigt hängt med att man kunde vara TRÖTT efter att ha jobbat typ 50 tim förra veckan! Men jag svepte en celsius och envis som jag är så tog jag en vända. Men på något vis kändes det ändå bra, det var en bra känsla i kroppen och flåset om ändock trött... Underligt att det kan kännas så på samma gång men det gjorde det.













På måndagen var vi till IKEA och handlade sånna där nödvändiga saker som sängram, sängbord och skrivbord. En shoppingutflykt i all enkelhet :-)

Idag var jag förberedd upp till tänderna och rustad ordentligt men det blev en ypperligt bra dag! Kvällen vet jag än så länge ingenting om....