fredag 12 april 2013

Milen

Gjorde ett inlägg i morse men det verkar som om det försvann... :-( 
Ja ja, det var väl inget viktigt direkt, bara en bild på min frukost och lite blaj blaj text :-)

Brukar ju inte så ofta klämma milen, men idag gjorde jag det, 4 minuter snabbare än förra veckan! Kändes toppen MEN jag blev slut.... För slut! Blev en rejäl dipp efter duschen, fast jag tog en proteinshake direkt jag kom hem. Mår bättre nu efter mat (mandelmjöls panerad stekt torsk i gräddsås med broccolipure) och 2,5 liter vatten. Har fortfarande grym huvudvärk som jag hoppas ger sig. SÅ drygt när det blir så här efteråt, nästan illamående blir jag, det var ett tag sedan men känslan i kroppen är bekant. Skulle ha tagit en bit mörk choklad. Lätt att vara efterklok! Hur som helst, vändan gick OK som sagt, jag gick i alla uppförsbackar annars löpte jag på fint. Hade motvind sista raksträckorna hem, kanske var det som tog musten ur mig! Nu blir det till att hålla sig till MAX 6 km! Men det känns fint att ha resultatet med sig i ryggen trots att jag blev halv dålig efteråt. 

Ikväll ska jag kosta på mig LCHF biskvier och ett glas rött OM jag mår bättre :-) Mina kommer ju inte bli vackra direkt men jag hoppas på goda iaf! Recept finns i denna fantastiska bok! 


Åkte till Ica Maxi i Borlänge på fm, underbart att välja på alla LCHF grejer, allt från celsius (billigare än i Falun!) till Björn Ferry bars! Det blev ett dyrt besök men SÅ värt det!